maanantai 3. syyskuuta 2012

Salainen projekti saatu päätökseen

... ja on paljastuksen aika.

Mää oon suhrannu autokoulussa A-kurssilla, eli toisin sanoen harjoitellut ajamaan moottoripyörällä.
Ja tänään, kaato sateessa, sain hyväksytysti läpi inssiajon!!!
Eli nyt on hallussa lupa ajaa moottoripyörää ja vielä isoa sellaista.
Olen yllättynyt ja iloinen ja täysin tietoinen myös siitä että oikeaksi motoristiksi on vielä matkaa mutta jos satutte täällä itäisessä Suomessa bongaamaan tämän näköisen tyypin...


                                                          niin vilkutelkaa, se oon minä!


Että tätä minä oon kohta kuukauden hautonut ja nyt tämän jälkeen voin keskittyä muihinkin harrastuksiin. Meillä "juhlitaan" tänään ja yöksi sitten töihin. Hip hei!

2 kommenttia:

  1. Ohhoh! No, enpä olisi arvannut =) Onnittelut kortista ja sitten vaan urku auki ja baanalle =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! Lupasinhan yllättää. Motska kelit on vaan just nyt aika kamalat, sataa viistoon vettä. Ehkä huomenna sitten :)

      Poista